آیا میدانید دلیل تعرفه پایین پیامک ها در اس ام اس سام چه می باشد؟
تعرفه پیامک ها در هر شرکتی متفاوت می باشد و بستگی به عوامل زیر دارد:
۱- قدرت خرید تعداد پیامک ها از مخابرات
۲- قدرت مصرف تعداد پیامک های خریداری شده قبل از تاریخ انقضای آنها
با توجه به دو فاکتور مهم در بالا این نتیجه به دست می آید که هر شرکت می تواند با خرید بالا از مخابرات هزینه پیامک هایش را کاهش دهد ،اما این به تنهایی نمی تواند تعرفه پیامک های هر شرکتی را کاهش دهد،چراکه آن شرکت باید قدرت مصرف پیامک های خریداری شده در طول چند ماه تعیین شده از مخابرات را داشته باشد.
اخیراً در بسیاری از وب سایت هایی که تعرفه پیامک های بالایی دارند و یا خود زیر مجموعه هستند،مطالبی در مورد دلیل پایین بودن تعرفه پیامک ها در برخی شرکت ها نوشته شده است،از قبیل:
۱- حذف نکردن شماره های تکراری و اشتباه
توضیح: این مورد در سامانه هایی که امکان ارسال نکردن به شماره های تکراری و همچنین امکان گزارش تحویل و همچنین امکان مشخص نمودن تعداد شماره های گیرنده را دارند،هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد،چرا که کلیه فرایند ارسال با مدرک و کاملا واضح است
۲- سرعت ارسال پایین پیامک
توضیح: اولین توجیه که نشانده دهنده بی محتوا بودن این مورد است، این است که سیستم ارسال پیامک در شرکت ها تنها کاری که انجام می دهد،درخواست ارسال به مخابرات با مشخص کردن گیرنده ،فرستنده و متن پیامک هست،پس کلیه ارسال ها، در مخابرات اتفاق خواهد افتاد و نکته مهم تر این است که اگر بخواهیم تعداد ارسال پیامک برای یک سرور حتی متوسط را به عدد بیان کنیم،۰ است
۳- عدم رعایت ۷۰ کاراکتر
توضیح: با وجود شمارنده حروف پیامک و گزارش تحویل،این مورد کاملا بی ا ساس است
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.